Thursday 19 November 2015

Filled Under:
,

Zayn Malik Dedah Punca Tinggalkan One Direction! "Tak Mahu Jadi Illuminati Macam Justin Bieber?"


Zayn Malik Dedah Punca Tinggalkan One Direction! "Tak Mahu Jadi Illuminati Macam Justin Bieber?"


#BEKAS anggota One Direction, Zayn Malik mendedahkan punca sebenar dia mengundurkan diri kerana tiada diberikan ruang untuk menjadi seorang yang kreatif dalam penghasilan muzik kumpulan itu....

-----------------------


#Malah kata Zayn semua idea berhubung arah tuju muzik kumpulan itu ditolak mentah-mentah oleh pihak pengurusannya....


**************

#"Jika saya cuba menyanyi dengan cara R&B atau menjadi diri saya ia tidak dapat diterima dan saya perlu merakamkan vokal saya berkali-kali sehingga saya mengikut kehendak mereka....

#"Idea saya juga tidak dipedulikan dalam memperbaiki mutu muzik dan persembahan One Direction itu sendiri," katanya kepada Mirror....

#One Direction kini dianggotai oleh Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson dan Harry Styles....

#Dalam pada itu, Zayn tanpa berselindung mengakui muzik diketengahkan One Direction bukan sesuatu yang diminatinya namun terpaksa mengikut kehendak pihak pengurusan mereka....

#"Kononnya kami terlibat secara langsung dalam penerbitan termasuk penulisan lirik dan lagu untuk album kami tetapi itu semua hanya rekaan....

#"Kami telah diberikan segala-galanya dan cuma merialisasikan konsep dan impian pihak pengurusan," dedahnya lagi....




0 comments:

Post a Comment