Thursday 5 November 2015

Filled Under:
,

PADU!!! "Setakat 30k, Saya Boleh Bayar Cash Lah Kat Rita!"



PADU!!! "Setakat 30k, Saya Boleh Bayar Cash Lah Kat Rita!"


Memetik daripada MStar Online, Aidil Zafuan Dikatakan Akan Membayar RM30,000 ringgit kepada Rita Rudaini "cash" sekaligus. "cumanya, sekarang sekarang saya sudah mendapat  kenyataan daripada Mahkamah Untuk Membayar tuntutan sebanyak itu.

Tuntutan RM30,000 RINGGIT adalah tuntutan mutaah (saguhati buat si isteri) yang pada asalnya RIta meminta sebanyak RM300k, namun dipersetujui mahkamah hanyalah rm30k.

"Saya akan menunaikan perintah mahkamah, buat apa saya melanggar peraturan mahkamah". Di harap lepas, segalanya akan berjalan lancar dan tidak akan menimbulkan masalah antara kita".

Kenyataan yang masih tidak boleh disangkal ialah, "anak-anak" saya masih berbinkan nama saya, dan sehingga sekarang, saya memberi nafkah kepada anak-anak saya seperti biasa.


Jika tidak salah perbuatan saya pada hari ini, Suatu Hari Nanti, Anak saya akan tahu siapakah yang benar siapakah yang batil. Ujarnya pada MSTAR.







0 comments:

Post a Comment